mandag 20. desember 2010

De siste dagene har jeg strikket på denne, det skal bli en ekte Norsk genser, gammelt mønster, men like pent. Dette er bare "bolen", har igjen armer og montering, men blir ikke helt enig med meg selv, hvilken bånd og hekter som blir penest. Det skal være presang til en meget god nabo og venn, som fyller år i slutten av januar 2011. Jeg vil få ønske dere alle der ute en riktig God Jul og ett Godt Nyttår. Håper alle får det bra, og att vi er klare til ny quiltedyst i 2011. Juleklem til dere alle.





7 kommentarer:

  1. Hei, vil ønske deg og god jul og godt nytt år, fra oss alle tre. Her er det juleforberedelsa på gang, litt seint ute, en influensa som slo oss ut, men no er vi oppe og går igjen. Utruleg fin genser du har laga, kjekk gave å få det. Har en genser som er nesten lik som mamma strikka til meg en gang. Når eg såg banda tenkte eg med en gang at eg ville brukt bandet til venstre, men så blei eg meget usikker var jo så fine begge to. Måtte kikke litt ekstra på bilda og trur rett og slett eg ville valgt bandet til høgre viss eg skulle velge. Uansett, så vil begge deler bli fint. Lykke til med resten av genseren :-) Klem

    SvarSlett
  2. Eit nydeleg mønster, syns bandet til høgre var finast. Eg trur Svein har ein lignande gensar, men kva band han har hugsar eg ikkje.
    Inger Johanne

    SvarSlett
  3. Hei!! Båndene til høyre!! De til venstre forbinder jeg med seterdalsgenser. den kommer til å bli kjempefin!! Heldig bursdagsbarn!! AnneK:-)

    SvarSlett
  4. Om jeg kan si noe tror jeg at mørke grå vadmel og bånd til høyre blir veldig fin!
    ;-)

    SvarSlett
  5. Hej.
    Skulle jag muligen kunne få namnet på genseren? Skulle gjerne strikket en likadan. Den er kjempe fin.

    SvarSlett