fredag 20. desember 2013

Litt julesying i siste liten

Siste liten arbeid, Fant ut at jeg trengte noen julebrikker, så disse ble til i en fart. Sydde sammen striper av ulik bredde i hele stoffbredden. Quiltet med pyntesømmer fra symaskinen. Delte de i fire, og sydde på lukkekanten også med symaskin.
I går  fikk jeg denne nydelige julekurven, med juleblomster levert på døren.

Og jeg pyntet juletreet i går, så nå bare koser jeg meg og venter på gjestene som kommer hjem til jul.
Jeg vil få ønske alle som er innom bloggen en Riktig God JUL, Og ett Godt Nyttår.

2 kommentarer:

  1. Så julekoslig det var hos deg :-) Skulle vært litt nærmare så hadde Tilde og eg komme innom for litt julestemning idag :-) Satser på å få julepynta huset her og i helga, veit at Theo gleder seg til det. Fine julebrikker du hadde sydd deg :-) God jul

    SvarSlett
  2. Riktig fin julestemning, ønsker deg ei god jul.

    SvarSlett